Skip to content
Home » 4 patarimai, kaip pagerinti vyrų psichinę ir fizinę sveikatą

4 patarimai, kaip pagerinti vyrų psichinę ir fizinę sveikatą

  • by

Vidutiniškai vienas iš penkių vyrų tam tikru savo gyvenimo etapu patirs nerimą, o vienas iš aštuonių – depresiją. Siekdami pabrėžti Tarptautinės vyrų dienos svarbą ir nušviesti ją, sukūrėme keturis patarimus, kaip pagerinti vyrų psichinę ir fizinę sveikatą.

  1. Atlikite nedidelius savo mitybos įpročių pakeitimus:

Moksliniai tyrimai nuolat pabrėžia ryšį tarp mūsų mitybos ir psichinės sveikatos. Dabartinis Francis, Stevenson, Chambers, Gupta, Newly ir Lim (2019) tyrimas parodė, kad gerinant mitybą tik tris savaites pagerėja nuotaika ir sumažėja depresijos simptomai. . Galite pradėti šiek tiek keisdami savo maisto suvartojimą, o tai turės įtakos jūsų nuotaikai, pavyzdžiui, pusryčius. Geras pusryčių derinys tiems, kuriems reikia pastiprinimo, būtų kiaušiniai ant skrudinta duona su avokadu. Šiame valgyje yra omega-3, amino rūgščių, vitamino D, skaidulų ir riebalų rūgščių.

  1. Pasiekti:

Ryšio palaikymas su draugais ir šeima yra labai naudingas gerovei. Norint pasiekti geresnių sveikatos rezultatų, būtina turėti ką nors su kuo pabendrauti ir pabendrauti. Jei nejaučiate savo šeimos palaikymo, draugai tikrai gali užsukti ir būti šalia. Jei esate izoliuotas ir negalite su kuo nors susisiekti, paskambinę pagalbos linijomis, pvz., „The Samaritans“ ar „Aware“, galite jaustis geriau.

  1. Gerai išsimiegokite:

Valgydami maistą ir gėrimus, kuriuose yra daug kofeino ar cukraus, galite nemiegoti, todėl gerdami mažiau arbatos ir kavos bei valgydami mažiau šokolado ir kitų saldžių maisto produktų galėsite geriau miegoti. Atminkite, kad kofeino pusinės eliminacijos laikas yra 6 valandos, taigi, jei norite nušauti šieną 21 val., po 15 val. turėtumėte nebevartoti kofeino! Net jei galite miegoti vartodami kofeiną, jis vis tiek sutrikdys jūsų REM ciklą, taigi ir miego kokybę!

  1. Sumažinkite alkoholio vartojimą:

Besaikis alkoholio vartojimas gali pabloginti jūsų psichinę gerovę ir bendrą sveikatą. Alkoholis yra depresantas ir gali paveikti jūsų miegą, todėl pertrauka nuo jo arba suvartojamo kiekio sumažinimas gali padėti pagerinti sveikatos būklę.

*Tai nėra medicininė konsultacija. Jei manote, kad jums reikia papildomos pagalbos, kreipkitės į medicinos specialistą.