Gera darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyra yra vienodai svarbi ir darbdaviams, ir darbuotojams. Deja, ilgainiui ilgos darbo valandos tapo norma, nors tai atnešė ir savų problemų. Jei darbuotojų pusiausvyra yra lygi, tikimybė, kad jie tiesiog perdegs, yra daug didesnė, o tai atsilieps visame darbe. Atsirado nauja pamaina, kai įmonės bando skatinti darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą.
Geros darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyros skatinimas nereiškia, kad darbuotojai kiekvieną savaitę turi laisvą penktadienį, o tai gali reikšti, kad darbinis gyvenimas nebūtinai yra pirmoje vietoje. Tai gali būti taip paprasta, kaip leisti darbuotojams vieną dieną per savaitę dirbti iš namų arba dirbti lankstų darbo laiką, kad jie galėtų išleisti vaikus į mokyklą ryte.
Kai kurios įmonės lėčiau nei kitos atsižvelgia į darbuotojų gerovę, nes neturi aiškaus supratimo, kokie yra teigiamo darbo ir asmeninio gyvenimo balanso pranašumai ir kaip tai gali paveikti jūsų įmonę.
Norint nustatyti, kodėl gera darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyra yra svarbi darbuotojams ir jų gerovei, reikia atsižvelgti į daugybę dalykų.
Kas yra darbo ir asmeninio gyvenimo balansas?
Darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyra reiškia pusiausvyrą tarp profesinių pareigų ir asmeninio gyvenimo, kuris apima šeimos, socialinę, laisvalaikio ir rūpinimosi savimi veiklą. Sveikos darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyros pasiekimas yra būtinas bendrai gerovei, nes tai padeda išvengti perdegimo, mažina stresą ir pagerina bendrą pasitenkinimą tiek darbu, tiek asmeniniame gyvenime.
Veiksminga darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyra apima ribų tarp darbo ir asmeninio laiko nustatymą, pirmenybę teikiant rūpinimuisi savimi ir efektyvų laiko valdymą, siekiant užtikrinti, kad būtų patenkinti tiek profesiniai, tiek asmeniniai poreikiai. Darbdaviai gali prisidėti prie darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyros siūlydami lanksčią darbo tvarką, skatindami reguliarias pertraukas ir skatindami palankią darbo vietos kultūrą, kurioje vertinama holistinė darbuotojų gerovė.
Darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyros pavyzdys galėtų būti darbuotojas, kuris efektyviai tvarko savo profesines ir asmenines pareigas, nustatydamas aiškią kasdienę rutiną. Šis asmuo gali dirbti nuo 9 iki 17 val., tuo metu sutelkdamas dėmesį tik į savo darbo užduotis. Po darbo jie gali praleisti kokybišką laiką su šeima, užsiimti laisvalaikio veikla, tokia kaip skaitymas, mankšta ar pomėgiai, ir skirti laiko savęs priežiūrai bei asmeniniam augimui.
Norėdami pasiekti šią pusiausvyrą, darbuotojas gali naudoti efektyvius laiko valdymo metodus, vengti dirbti viršvalandžius ir užtikrinti, kad į asmeninį gyvenimą neatsirastų su darbu susijusio streso ar užduočių.
Jų darbdavys galėtų palaikyti šią darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą siūlydamas lanksčias darbo valandas, nustatydamas pagrįstą darbo krūvį ir skatindamas darbuotojus pasinaudoti savo atostogų dienomis ir pertraukomis, kad galėtų pasikrauti energijos. Dėl to darbuotojas patiria sumažėjusį streso lygį, didesnį pasitenkinimą darbu ir didesnį bendrą gerovės jausmą.
Geros darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyros palaikymo pranašumai
Geros darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyros palaikymas turi daug privalumų. Štai keletas:
Padidėjęs produktyvumas
Mes visi esame tik žmonės; mūsų energijos lygis gali išlikti aukštas tik tiek ilgai. Darbuotojų deginimas į žemę leis jūsų verslui išaugti iki tam tikro taško. Pagal Harvardo verslo apžvalgą[i]perdegusių darbuotojų psichologinės ir fizinės problemos Jungtinėse Valstijose kainuoja nuo 125 iki 190 milijardų dolerių per metus sveikatos priežiūros išlaidų“. Palyginti su geresniu darbo ir asmeninio gyvenimo balanso įgyvendinimu, kaina bus lašas jūroje. Darbuotojams reikia duoti laiko atsipalaiduoti ir gyventi savo gyvenimą, kad darbe būtų susikaupę ir maksimaliai išnaudotų potencialą. Darbuotojų gerovė gali atlikti svarbų vaidmenį, kad darbuotojai būtų produktyvesni.
Aukščiausių talentų pritraukimas
Įdarbindami geriausius talentus kaip darbdavį, nepamirškite, kad tokie talentai turės daug galimybių ir jums reikia padaryti savo įmonę kuo patrauklesnę. Skatindami darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą pagal jūsų įmonės sveikatingumo schemą, asmenys bus labiau pritraukti į jūsų įmonę. Tai taip pat padės išlaikyti talentą, kurį šiuo metu turite, kai jūsų darbuotojai bus laimingesni ir labiau tikėtina, kad jie pasiliks.
Sumažėjęs pravaikštų skaičius
Pagalvokite praktiškai, jei jūsų darbuotojai didžiąją laiko dalį praleidžia įtemptai darbe arba važiuodami į darbą ir iš jo, jų sveikata tikrai pablogės. Stresą patiriantys ir nesveiki darbuotojai privalo daugiau nedirbti, o tai padidins jūsų pravaikštų skaičių.
Svarbu atsiminti, kad investicijos į darbuotojus yra ne tik sveikatingumas, bet ir geras verslo žingsnis, darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyros strategija nėra naujas madingas žodis, kuris šiandien yra, o rytoj nebeliks. Pastaraisiais metais įvyko poslinkis ir dabar žmonės tikisi, kad galės gyventi septynias dienas per savaitę ir nelaukti savaitgalių.
Šis pakeitimas yra labai svarbus bet kokiam darbuotojų gerovės strategijos planui ir yra esminis darbuotojų gerovei. Tai tik pagrindinė logika, kai beveik du trečdaliai darbuotojų patyrė neigiamą poveikį asmeniniam gyvenimui, įskaitant asmeninio tobulėjimo stoką, fizinės ir psichinės sveikatos problemas, prastus santykius ir prastą gyvenimą namuose, jie nesijaus energingi ar laimingi. užtenka savo asmeniniame gyvenime, kad darbe atsiduotų 100 proc. Vertinant darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą iš verslo perspektyvos, tai labai paprasta. Leisdama darbuotojams optimizuoti darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą, įmonė sulauks didesnio atsako, o tai turės labai teigiamą poveikį įmonei.
Kaip išlaikyti gerą darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą
Geros darbuotojų darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyros skatinimas yra labai svarbus kuriant teigiamą darbo aplinką, gerinant bendrą pasitenkinimą darbu ir didinant našumą. Skatindami sveiką profesinio ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą, galite palaikyti savo darbuotojų gerovę, sumažinti perdegimą ir padidinti lojalumą bei išlaikyti savo darbą. Štai keletas strategijų, į kurias reikia atsižvelgti skatinant darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą jūsų organizacijoje:
Nustatykite realius lūkesčius
Užtikrinkite, kad jūsų darbuotojų darbo krūvis būtų valdomas, ir nekelkite nerealių lūkesčių, dėl kurių gali būti per daug viršvalandžių ar perdegimo. Skatinkite atvirą bendravimą ir suteikite darbuotojams galimybę išsakyti savo rūpesčius arba aptarti savo darbo krūvius, kad prireikus būtų galima koreguoti.
Skatinti komandos formavimą ir socialinę veiklą
Organizuokite renginius ir veiklas, kurios leistų darbuotojams susisiekti su kolegomis ir užmegzti ryšius už darbo užduočių ribų. Tai gali padėti sukurti draugystės ir socialinės paramos jausmą, puoselėti teigiamą darbo kultūrą, kurioje vertinama tiek profesinė sėkmė, tiek asmeninė gerovė.
Teikti paramą darbuotojų gerovei
Investuokite į iniciatyvas, kurios palaiko jūsų darbuotojų fizinę ir psichinę sveikatą, pvz., sveikatingumo programas, galimybę gauti konsultavimo paslaugas arba seminarus apie streso valdymą ir rūpinimąsi savimi. Palankios darbo aplinkos kūrimas parodo jūsų įsipareigojimą bendrai darbuotojų gerovei ir gali prisidėti prie sveikesnės darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyros.
Apsilankykite darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyros seminare
Mūsų gerovės specialistų komanda sukūrė mokymus, kuriuose nagrinėjama, kaip pasiekti darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą. Šioje sesijoje praktiškai apžvelgiama jūsų darbo diena, nagrinėjama, kaip valdyti energijos lygį, produktyvumą, namų pareigas ir, žinoma, savijautą.