Mes visi tai patyrėme
Galima drąsiai teigti, kad visi esame susidūrę su sunkiu kolega vienokia ar kitokia forma. Norint pagerinti situaciją, gali būti sunku susidoroti su sunkiais darbuotojais. Įmonėms labai svarbu, kad kolegos derėtų vieni su kitais, nes tai turės didžiulį poveikį darbuotojų sveikatai. Tai labai svarbu, nes turi įtakos bendram įmonės produktyvumo lygiui. Tai labai svarbu ir darbuotojų pasitenkinimo bei laimės darbe jausmui.
Dirbti su sunkiais žmonėmis darbe gali būti sudėtinga įmonių vadovams ir lyderiams. Labai svarbu mokėti spręsti konfliktus ir tinkamai juos spręsti. Šios srities ekspertai apskaičiavo, kad nuo 60 % iki 80 % praneštų sunkumų darbe kyla dėl įtemptų santykių su bendradarbiais.
Vadovai ir komandos vadovai turi suprasti, kad jie negali kontroliuoti kitų žmonių elgesio, bet gali kontroliuoti, kaip jie reaguoja į darbuotojo elgesį.
Štai keletas patarimų, kuriais galite pasinaudoti bendraudami su sunkiais žmonėmis darbo vietoje.
1. Stenkitės išklausyti ir iki galo suprasti savo bendradarbių problemą
Atsidūrę tokioje keblioje padėtyje, stenkitės kuo labiau įsijausti į bendradarbių vietą ir stenkitės eiti su jais kiek įmanoma daugiau kompromisų. Keletas paprastų patarimų – išsiaiškinti bet kokius klausimus, palaikyti akių kontaktą ir atspindėti kūno kalbą, kad jie jaustųsi patogiau.
2. Būtinai turėkite taisykles, kaip norėtumėte, kad su jumis elgtųsi
Tai gali būti taip paprasta, kaip diskutuoti su savo darbuotoju privačiai, o ne prieš visus kitus biure.
3. Išlikite ramūs
Kai darbe bendraujate su sunkiais žmonėmis, blogiausia, ką galite padaryti, tai nesuvaldyti. Pasistenkite atsikvėpti ir atitraukite akimirką nuo visų, jei jums reikia nusiraminti. Daugelis vadovų sako, kad išmoko valdyti savo emocijas stresinėse situacijose ir išlikti ramiems sprendžiant problemas su bendradarbiais.
4. Gaukite tam tikrą požiūrį iš kitų
Paaiškinus savo situaciją kitiems, jie galės pamatyti situaciją kitu kampu ir pasiūlyti kitus situacijos sprendimus. Galbūt rasite patarimų, kurie jums bus naudingi.
5. Pagarba
Net jei nematote akis į akį su bendradarbiu, gerbti juos vis tiek svarbu. Jei su žmogumi elgsitės nepagarbiai, tai nepadės išspręsti jūsų abiejų konflikto.
6. Pranešti aukštesnei institucijai
Jei manote, kad bandėte viską, kad išspręstumėte šį konfliktą, gali būti laikas pranešti apie tai savo vadovui. Paprastai tai yra paskutinė išeitis, bet jei niekas kitas nepadėjo, tai galėtų būti geriausias būdas išspręsti situaciją, kad galėtumėte judėti toliau ir vėl mėgautis savo darbo aplinka.
Nėra idealu ar malonu dirbti su žmogumi, kuris apsunkina jūsų darbinį gyvenimą. Neturėtumėte bijoti ateiti į darbą ir kasdien turėti sunkių situacijų, o jūsų darbuotojų sveikata taip pat pablogės. Visada yra koks nors būdas tai išspręsti, o bandydami šiuos veiksmus, tikimės, kad iš neigiamos ir sudėtingos situacijos išeis kažkas teigiamo.
Tokias temas aptariame mūsų sveikatingumo darbo vietoje seminaruose. Pažiūrėkite, ar kas nors jums tinka arba atitinka jūsų įmonės poreikius. Taip pat galite susisiekti su mumis dėl bet kokių konkrečių reikalavimų dirbtuvėse.